118 artiklar
Pages
Janette
Janette Blomgren Disciplinerad CrossFitnörd som älskar att ta ut sig helt och träna i team
Ponny
Fanny Fridén Tävlingsryttare i hoppning på ponny och bor på en hästgård söder om Stockholm
WEB_dsk,mob,tab_sadvi_int_TCI_2018_STADSCYKLING[8513661]guide stadscykling kallt väder
Oavsett om du använder cykeln för att ta dig till jobbet, åka och handla eller bara njuta av lite frisk luft på fritiden, sluta inte med det när vintern närmar sig! Med rätt kläder och utrustning kan du övervinna både mörkret och kylan.
TABATA-METODEN I 5 STEG
Saknar du tid eller drivkraften för att börja sporta? Tabata-metoden innebär endast 4 minuters träning!Vill du testa?
citybikepack
Känns det krångligt att ta cykeln eftersom du ofta har så mycket saker med dig? Vet du, det är precis tvärtom: cykeln är perfekt för att transportera allt du kan tänkas behöva under en dag, från handväska till dator till träningsprylar. Och det finns många smarta lösningar för att packa cykeln prydligt och propert.
massagerullar
Återhämtningen är viktig för atleters framgång.Det måste utgöra en del av ditt träningsschema och bli till en vana, så kroppen för återhämta sig och bli mer effektiv.Ett av sätten för att göra det på bästa sätt är genom massage.
Yoga
När du utövar sport får du ökad koncentrationsförmåga och du övar upp dina mentala färdigheter.Du får möjligheten att låta tankarna flöda fritt, och du lättar på anspänningarna i kroppen.Läs vår guide för att få veta mer.
MEDITERA
Okej, så du har bestämt dig för att börja ta hand om din mentala hälsa genom att meditera? Bra! Här går vi igenom hur man kommer igång, och varför man över huvud taget ska meditera.
Ingen skidåkning utan stavar – de hjälper dig att hålla balansen, kontrollera hastighet och riktning och ta dig upp igen när du har ramlat.
ÖVERST PÅ SIDAN